Bara lite Perth

Förlåt orkade inte blogga igår för internet var galet segt(vilket det var idag också). I måndags var vi i alla fall ute på stan lite sådär och gjorde finfina kap. Notera att Lovisa slänger sina välanvända skor och efter att ha köpt sig ett par nya sandaler! Själv köpte jag två jättefina linnen och två fina t-tröjor, min kära moder kan känna sig stolt över mitt shoppande. Jag är själv lite stolt :). Kanske kommer lite bilder på dem senare.
-
Nu har vi jobbat i två dagar, har inte tagit några revolutionerande bilder riktigt, men det kanske kommer ut nått litet nu under jobbdagarna om ni har tur. Jobbet är som de flesta andra jobb i början, mest massa väntande bara. Men det blir förhoppningsvis bättre! Puss på er där hemma<3

Kommentarer
Postat av: Camilla

puss puss <3

2011-11-02 @ 14:46:28
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/
Postat av: Mamma maj

Härligt med ett livstecken igen :)

2011-11-02 @ 20:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0