Lite Lanza

Tänkte att jag skulle uppdatera med lite mer av Lanzaroteresan.
-
Under torsdagen badade vi lite och bestämde oss sedan för att vara lite nyttiga och skippa hotellets lunchbuffé. vi begav oss istället till den närliggande donken:) Vi var väldigt snabba så vi hann precis tillbaka innan lunchbuffen stängde, så självklart åt vi lite glass till efterrätt också. Sedan äventyrade vi oss iväg lite längs stranden och Anna ledde ut oss i lera som äcklade ner mina skor!
-
På kvällen stack vi till en coolig cocktailbar i Puerto del Carmen eftersom det var sista kvällen, där beställde vi lite roliga och goda och framförallt stora drinkar!
-
Idag har jag gått runt och känt mig lite dryg och seg, hatar när det händer...^^

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad härligt det ser ut! längtar efter sommar

2011-03-09 @ 09:46:35
Postat av: Anna

haha åh, poolbilderna < 3

2011-03-09 @ 11:12:18
URL: http://agarina.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Mysigt!

2011-03-09 @ 16:56:42
Postat av: Camilla

underbart. jag vill också!

2011-03-09 @ 23:23:12
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0