It's all about the buns

Tänkte att jag skulle göra folk lite avundsjuka för sista gången med lite Lanzarotebilder. Sista dagen chillade vi mest vid polen och fick vår efterlängtade amerikanska buffé där man fick komponera sin egen hamburgare.
-
Slutade tidigt idag, gjorde inte så mycket vettigt egentligen, satt mest och kollade på tv (Top model och project runway<3). Men var inne en snabbis i garaget och fixade lite så att jag ska kunna banda den där nedrans gitarren nån gång. Kom på att jag förresten gjorde en fusksemla med färdigt semmelbröd, hade ruskigt mycket grädde på den, det resulterade i att jag har känt mig proppmätt hela dagen.
-
Kände mig även idag lite allmänt dryg och jobbig, men imorgon blir det nya tag! Dags för en tidig natts sömn tror jag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

vääärmeee <3 och hamburgare. såg så sjukt gott ut, måste nog göra hamburgare till middag D:

2011-03-10 @ 15:02:19
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0