Lovisamaraton




Nu är jag är jag inne på den sjätte dagen av mitt Lovisamaraton (Vilket innebär att vi varit fem dagar i sträck), vi har gjort allt möjligt kul, som t.ex midnattspulkaåkning, pärlplattning, spelat lite olika spel, sett på film, bakat, biologilabbat, gjort hakgubbar, ja det mesta du kan tänka dig tror jag. Det var nära att det tog slut idag men med lite "Run, fatboy, run" så lockade hon tillbaks mig till sig.

Vi får se när maratonet slutar, men så här långt kan jag konstatera att Simon+Lovisa=Bäst :)

Kommentarer
Postat av: EHa

Kom ihåg vad vi sa simon!

2011-01-05 @ 22:44:14
Postat av: Camilla

låter asmysigt :) haha jag älskar såna där hak-gubbar!

2011-01-09 @ 19:11:21
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/
Postat av: Simon

Haha hakgubbar is the shit!

2011-01-09 @ 22:55:50
URL: http://heysimon.blogg.se/
Postat av: troll18

(((((((((( för jag tycker om dig som du är och (haha))))))

2011-01-27 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0