Dummadagen

Den här dagen har varit lite smått dum mot mig.
-
Det började med att radieslipblocket var skevt och därför kunde jag inte göra något mer på greppbrädan i garaget.
-
Sen så bestämmer jag mig för att jag ska träna och känner mig fett peppad och när vi kommer fram till gymmet visar det sig att det är stängt eftersom det är trettondagsafton. Vilken partypooper lix.
-
Bestämde mig i alla fall för att ta fördel av alla jobbiga och irriterade känslor. Så nu sitter jag här i sängen med gitarren i knät och försöker skriva lite fin musik.

Kommentarer
Postat av: Camilla

JAG VET, det är en sån partypooper! åkte till gymmet härommorgonen och så skulle det öppna om två timmar. man ba jaha.

glöm inte att lägga upp den fina musiken om den blir klar!

2011-01-09 @ 19:09:45
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/
Postat av: Simon

Haha det suger verkligen! Will do, men den är väldigt in the works fortfarande.

2011-01-09 @ 22:48:31
URL: http://heysimon.blogg.se/
Postat av: troll17

(((((((så fortsätta vara den du är och inte bry dig om vad andra tycker)))))))

2011-01-27 @ 22:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0