DödPhone

Jag förklarar nu min iphone officiellt halvdöd! Fick min glasreplacement idag, men uppenbarligen är det något annat fel eftersom den fungerar ibland och ibland inte. Nu funderar jag på hur jag ska finansiera köpandet av en iphone 4 (det kommer inte hända). Finns lite fina iphone 3gor ute på blocket dock, men det känns lite tvek.
-
Har känt mig lite distant(ja jag gillar min fina blandning av svenska och engelska) idag. Vet inte riktigt om det är romantikern inom mig som valt att träda fram på riktigt eller om jag bara känt mig lite allmänt drömmande och djup. Nu ska jag i alla fall fortsätta mitt drömmande i sängen.

Kommentarer
Postat av: troll2

är

2011-01-27 @ 21:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0