Bad stuff

Okej, jag har varit väldigt inaktiv på bloggen på senaste tiden. Självklart finns det en anledning. Det har kommit fram att mina föräldrar ska skilja sig, så det har funnits lite annat att tänka på om man säger så. Vad gör man i en sån här sugig situation tänker ni kanske? Tja dagens lösning blev att sätta sig i bubbelbadet och kolla på Sex and the City 2. Det blev definitivt inte att plugga engelska till provet imorrn i alla fall. Men ska i alla fall ta mig till skolan.
-
Imorrn blir det pannkakstårta.

Kommentarer
Postat av: Camilla

kram <3

2011-02-16 @ 00:09:56
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/
Postat av: Trolldruva

Relationer kan börja och sluta när som helst i livet. Jag tror i och för sig inte att du gör det, men skuldbelägg inte dig själv. Det är bättre att gå skilda vägar än att leva ihop bara för att, även om det är ens föräldrar. Kram på dig!

2011-02-16 @ 13:40:16
Postat av: Elin

love you simon, säg till om du vill prata (vilket du säkert inte har någon lust med) eller bara hitta på nåt för att tänka på annat

2011-02-16 @ 14:09:58
Postat av: Simon

Kram på er!

Elin, vi kanske ses på fredag? så vi kan prata då.

2011-02-16 @ 23:16:55
URL: http://heysimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0