Dr. Orve?

Min fysikpluggighet höll inte riktigt i sig, jag gjorde ett försök, men allting gick bara rakt igenom och jag kunde inte koncentrera mig. Detta har varit ett ganska genomgående tema för dagen, har mina tankar på annat håll känns det som.
-
Såg ett dr. Phil avsnitt som prickade vår familj precis, det slutade i att jag och mamma hade en lång diskussion om allt möjligt i livet. Nu fick jag nån dum idé om att bli framtidens dr.Phil, eller psykolog är ju lite coolt i alla fall.
-
Nu blir det nog att gosa ner sig med vår fina engelskaläxa...

Kommentarer
Postat av: krullis

du ska bygga gitarren och flytta från staden med mig!

2011-04-12 @ 22:49:55
Postat av: Anonym

gitarrer* :)

2011-04-12 @ 22:50:14
Postat av: Simon

Haha det vore ganska underbart:)

2011-04-13 @ 17:37:58
URL: http://heysimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0