Torsdag, en galen självstudiedag

Dagen började med att jag vaknade kall hemma hos Moa efter en ganska sen filmfkväll med klassen. Jag tog mig hem därifrån nio på morgonen och lyckades skrämma livet ur vår städhjälp när jag kom hem. Sedan filade jag på min teknik i jakten på att göra perfekta amerikanska pannkakor.
-
Efter att ha sovit några timmar till kändes dagen ganska upp och ner. Så jag kände att den bästa lösningen var att ge mig ut i pulkabacken med Lovisa. Vad piggar upp en bättre än 20 minus, en pulkabacke och en bra vän?
-
Som att inte det var nog tog jag en tur till gymmet med min käre bror.
Det blev inte så mycket självstudier, men jag tror man behöver såna här dagar ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0