Torsdag

En ovanligt lugn skoldag måste jag säga, eller den var väl ungefär lika lugn som man gjorde den till. Man känner verkligen atmosfären av tröttheten på skolan, märks verkligen att alla bara väntar på lovet. Enligt tradition så har jag även skjutit upp skrivandet av den sista uppgiften.
-
För ovanlighetens skull känns det ändå ganska lugnt på nått sätt, kanske för jag har skrivit ovanligt mycket av uppgiften och för att uppgiften är så flummig så man inte riktigt orkar tänka på den.
-
Istället för att göra rapporten passade jag på att ta hand om en sjukling, vilket var mycket, mycket roligare än att göra rapport : ) Jag hoppas på att det jämnar ut sig så att jag får lite bra karma och kan skriva grymt. Det är en strategiskt utarbetad plan med andra ord : P
-
Detta betyder i alla fall att mitt rapportskrivande för dagen börjar ungefär nu, vilket roligt nog är ungefär den bästa arbetstiden för en nattapa som mig.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

wiho nu mår jag mycket bättre!!

2010-12-16 @ 22:46:46
URL: http://lomj.blogg.se/
Postat av: Simon

Vad bra!

2010-12-16 @ 22:54:52
URL: http://heysimon.blogg.se/
Postat av: lovisa

fast jag är fortfarande sjuk hihi ^^

2010-12-17 @ 12:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0