Tisdag

Ännu en stressig tisdag med gitarr och orkester, när jag kom hem så bestämde jag mig med ren viljestyrka att gå in i garaget och göra lite på gitarren (den har fått ligga orörd ganska mycket och börjar bli lite ledsen), fräste i alla fall vinkeln för halsen, sen fick det vara nog.
-
Ser fram emot morgondagen av tre anledningar, dels att det är UF inlämning, för då kan den delen försvinna från min lista av stressmoment. Den andra anledningen är att det är studieverkstad och att man då förhoppningsvis kan beta av engelskan. Var inte så mycket att se fram emot kanske, men the main happening (som faktiskt är något att se fram emot på riktigt) är att jag ska ner på stan och fika med Camilla och det kommer bli awesome!
-
(OBS chokladbilden är några dagar gammal och det har inte druckits någon choklad idag eftersom jag har ett strängt sockerförbud till på söndag :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0