Tisdag

Efter 8 timmars sömn mådde jag lite bättre och gjorde mig redo för att framföra mitt gympapass, vilket gick väldigt bra faktiskt.
-
Efter skolan tog jag mig ner på stan och träffade Camilla, vilket var ett bra tag sen, vi åt lite mat och delade lite skvaller. Precis så det ska vara när man inte träffat någon på ett tag.
-
Efter det lyckades jag springa på Ellen och hennes mamma och fick till och med skjuts hem, jättesnällt!
-
Efter att ha en iphone i ett par veckor märker jag hur beroende jag blivit av den, hoppas på att få skärmen reklamerad så att den kan börja fungera igen. Hoppas hoppas...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var asmysigt att träffas. Najs att du fick skjuts hem!

Är det din iPhone på bilden?! XD

2010-12-15 @ 20:30:58
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/
Postat av: Simon

Jaa det var det, det är min iphone på bilden xD den mår förhoppningsvis bra om nån vecka eller så xD

2010-12-16 @ 22:46:15
URL: http://heysimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0