Söndag/Måndag

Det här var den absolut bästa 36 timmarsdagen jag varit med om (den enda också för den delen :P). Söndagskvällen avslutades med lite pepparkaksbakning och vi var redo för Lucia Movie Night!
-
Filmerna var förvånansvärt bra och natten var helt galen och kul, det är nått speciellt med att släppa taget om rutinerna i sitt vardagliga liv.
-
Sjukt vad man klarar egentligen, jag var vaken i 36 timmar i sträck (förutom 3 power-naps med min trogna sleeping buddy), härdade genom en skoldag och en uf julmässa och det sjuka är att jag inte var så trött när det blev kväll (dagen var lite värre dock xD).

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, vet vad du menar, var inte alls särskilt trött på måndagen (snarare piggast i mitt Luciatåg eftersom alla andra behövde gå upp 5.00) men tisdag morgon = död.

Jag älskade Easy A, den var asrolig. Hela natten var episk :D Lucia Movie Night lär ju bli en tradition.

2010-12-15 @ 20:29:45
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0