Söndag

Efter en sen natt blev jag ganska seg under resten av dagen, men jag lämnade i alla fall Lovisa efter lite dans, kuddkrig och apelsinskalskrig. Ganska kul vad många små roliga saker man kan hitta på en söndagsmorgon. Vi har definitivt svart bälte i att hitta på flummiga lekar i alla fall.
-
Jag uthärdade sedan ett gympass och det var nog tur att min bror var lika seg som jag för annars hade det blivit väldigt jobbigt.
-
Sedan var det dags för det andra passet, gympapasset som jag ska göra på idrotten på tisdag, på bilden ser ni låtanalysen och för att inte förlora stämningen så är det självklart skrivet på baksidan av ett pannkaksrecept. Nu behöver jag bara hitta på lite roliga moves till låten, men det färdigställer jag nog imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0