Onsdag

Det blev ingen fika på stan med Camilla, men stack istället ner på stan med en annan toppentjej. Vi gick runt på stan i en svindlande hastighet och köpte julklappar som yra höns (fråga mig inte hur de gör). Borde nästan vara något rekord. Till slut kom verkligheten ikapp och vi var tvungna att bege oss hem, men jag lyckades i alla fall komma bort lite från verkligheten i några timmar:) Det känns som det är det allt handlar om, att förtränga stressen som alltid finns i ens undermedvetna med de saker i livet som man egentligen vill göra. Vi är bra på att lura oss själva i alla fall.
-
Verkligheten bestod i alla fall av en fin dos engelska power point, övande och finskrivande av manus och en skvätt CV. Bilden är på tekoppen som var en trogen kamrat och moralhöjare under kvällen : P
-
En sak som lyste upp kvällen är dock att Lucia Movie Night will happen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Synd att det inte blev nåt fika! Vi får ta det nästa vecka. Åhhh jag borde också köpa julklappar, haha, ångest. På tal om ångest så vet jag precis vad du menar, man försöker bara förtränga stressen för att typ leva. Det känns som om man bara väntar på att livet ska börja? Sjukt ovärt.

Pepp på Lucia Movie Night! Eeeep!

2010-12-10 @ 19:27:37
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0