Lördag

Bestämde mig för att det här inte skulle bli en sån där normal segardag. Jag bestämde mig för att åka skridskor för första gången i år och kanske den tredje gången på de senaste 2-3 åren. Så jag och Lovisa begav oss till hakonplan och vi åkte skridskor tills vi blev ensamma kvar (förutom en pappa som verkade specialträna sitt 6-åriga barn till att bli hockeyproffs), de var verkligen jätteroligt, skridskor är verkligen underskattat och jag är glad över att de gamla hockeytakterna sitter kvar i benen.
-
Sen åkte vi till Lovisa och värmde oss, gjorde amerikanska pannkakor (varför känns det här som en pannkaksblogg?), kollade på Mamma Mia och det slutade med att vi spelade Proffessor Layton och var filosofiska i utklädningskläder i till klockan tre på natten, då vi tillslut somnade.
-
Vi hann med ganska mycket på en kväll måste jag säga, det kanske är det här lärarna menar med att utnyttja tiden väl?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahahh äsch då. det är bara så det blir när två väldigt bra personer umgås!

2010-12-05 @ 21:33:13
Postat av: lovisa

hahahh äsch då. det är bara så det blir när två väldigt bra personer umgås!

2010-12-05 @ 21:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0